2015. augusztus 31., hétfő

My Imvu Story

Hellooo*-* Cintia's Blog inspiralta kis tortenetett keszitettem, remelem tetszik..( Egyszeri alkalom volt, nem sorozat :D)

 

Alone.


Mint mindig, most is minden reggel kezdodott. Felebredtem es mar keszulodhettem is a suliba. Juhu. Vege a nyarnak..kezdodik az iskola. Szeptember elseje..
Mire elkeszultem, a szuleim mar elmentek dolgozni.
  Ada: - Nem ertem.. hiszen mindig is Ok vittek suliba, miert nem vartak meg?
Raneztem az oramra es hirtelen minden vilagos lett. 8 ora. Becsongettek.

Rohantam a suli fele. A megoszult, barna es szaraz levelek halkan ropogtak a labam alatt. A nap sugarai rest talaltak a nagy lombok kozt. En meg futottam es nem elvezhettem a latvanyt. Kegyetlen vilag.

Mikor beertem az aula ures volt. Hova lett a portas? 
Nem foglalkoztam ezzel, mert kesesben voltam..a folyosok is uresek voltak..Normalis, mindenki oran van! Kopogtattam a tantermunk ajtajan, majd benyitottam. Ures, Hol az osztaly? Es a tanar? Lehet, hogy meg tart az evnyito? Megneztem a tornateremben.
 Sehol senki.

Visszamentem a tanterembe es leultem a padomba. Talan mindenki kesik..?

Elovettem a telefonom es hivast inditottam. Nem veszi fel..ujra! Semmi. Nem igaz. Mire vannak a legjobb baratnok, ha nem lehet Oket elerni?


Epp elraktam volna a mobilt, amikor valamin meg akadt a szemem. En idiota!
Ada: -Augusztus 31-e van! Hogy mekkora egy barom vagyok! Csak holnap lesz iskola!



{Koszonom, hogy elolvastad ezt a kis tortenetet. Es igen. megtortent esett..az iskola azert nem volt zarva mert a takarito neni mar bennt volt, de valahogy elkerultuk egymast xDD}



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése