2015. augusztus 19., szerda

A nagy Visszateres, avagy a nyaram :D

Hello~bello!

Visszatertem a nyaralasomrol es gondoltam elmeselem gyorsan ilyen volt..

Eloszor Gdansk-ba *ejtsd: Gdanyszk* [Itt lathatod a terkepen] utaztunk vonattal.En ultem az ablaknal, a hugom velem szemben, mellette anyu, es vegul mellettem a nevelo apum. Az ut gyorsan eltelt, leginkabb olvastam es beszelgettunk..mondjuk mi mast lehet csinalni a vonaton?

Mikor megerkeztem a varosba, gyorsan leraktuk a borondoket es rohantunk a kikoto fele..es igen, tenyleg olyan csodalatos amilyennek mondjak. Sok regi, de gyonyorure felujitott 17. szazadi hazak sororakoztak a macskakoves utcan, sok arus is volt, foleg borostyant arultak (olcson, mert ott a tenger es borostyan lelohely). Az utca vegen, amit ha jol tudom Hosszu utcanak hivtak, kissebb seta utan ott volt a folyo, ami majdnem olyan erzest kelltett az emberben mintha Velenceben jarna. Lattam vizibiciklit, oriaskereket, grillsajtot, de meg kalozhajot is!
Masnap is varost neztunk, es lattuk a vilag egyik legnagyobb (vagy a vilag legnagyobb) betonbol keszult templomat.

A kovetkezo heten hajoval par orat utaztunk Hel-be. [Itt lathatod a terkepen]
Itt tobb mint 1 hetet toltottunk..Elmentunk a szallasra, korulneztunk, vegul megallapodtunk abban, hogy csak utolso nap kaphatok pluss fokat..Miert pont pluss foka?:D Hel-ben van egy foka rezervatum, ezert ott ez a legnepszerubb allat..mint Amerikaban a sas, vagy Kinaban a panda.
Ezen a felszigeten a hal egyszeruen isteni! Elmentunk 4 kulonbozo etterembe az 1 het alatt es lehet meglepodtok, de a legolcsobb helyen volt a legfinomabb, a legdragabbon pedig, meg aznap este hanytam. De masnap azert elmentunk tengerpartra, nehogy hofeher maradjak..hat igen..piros lettem. Leegtem.Nagyon,
Kovetkezo nap csak fekudni tudtam, mert napszurasom is volt, es egyszeruen fajt mozogni,
Szerencsere az utolso nap elott elmult es es tudtunk tenni egy setat a parton, lattunk valami regi katonai bazist, ahol noket eroszakoltak meg es ellenfeleket vagy artatlanokat gyilkoltak. Klassz volt. A hugom felt.
Vegul vonattal hazautaztunk, majd masnap Barcelonaba repultunk (repulovel xD)

folytatas...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése