2015. augusztus 23., vasárnap

1. Kritika, avagy a ''hejesirass''

Szervusztok!

A blogom elso ''kritikajarol fogok ma irni. Meglepodtem, de jot is nevettem rajta...

Egy bizonyos szemely irt a Chatboxba [lasd a blog jobb oldalan].

Idezem: 
Ennél sz*rabb blog nincsa világgon.. Te jó ég... Mi a f*szom ez??!! .___________.
Nos, mivel ez a vilag legfekaliabb blogja, nem ertem, hogy talalt ra :3 Az, hogy rakattintott a blogomra, elolvasta, es meg velemenyt is alkotott rola, engem csak boldogga tett!^^ Mert azt jelenti, van aki olvassa, es elorebb kerult a nepszerubbek kozt. Szoval annyira rossz, talan megsem lehet. :o

Elemezzuk egy kicsit ezt a 3 mondatot. Ennel sz*rabb blog nincsa vilaggon.
Ha, es ez egy nagyon ha, szoval ha, ismerned egy kicsit is a nyelvtant, tudnad, hogy a vilaggon, csak egy G. Vilagon. Nincsa, ez biztos a nincs a akart lenni, de nem baj ezert meg nem egetlek le, enisszoktamgyorsanirni.

Szoval ez a blog sz*r. Indok? Nincs? Akkor alaptalanul vadolsz, de ha lesz normalis kritikad, orommel varom, esetleg e-mailban.

Te jo eg... mondta Pinky666, majd felemelkedtem a felhotakarobol, le neztem rea, s valaszom: -Szolitottal?

Mi a f*szom ez??!! Itt azhittem nem birom tovabb, mert mar igy is nevettem, de amikor megtudtam, hogy Pinky666 fiu.. mert AZ csak a fiuknak van ugye?c:

Mindegy, nagy taps Pinky666-nak, koszonjuk meg amiert felviditott.___________.

Tovabbi szep napot <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése