2015. június 28., vasárnap

Az Ut es a Cel 3.resz

Bementunk az aulaba, megkerultuk az ebedlot, atvagtunk a Fofolyoson. A tornaterembe erve mar tudtam, ez a nap egy igazi remalom lesz - Alec-et es a konyvszagot kiveve - egyaltalan semmi kedvem sem volt tovabb menni.
 Megalltam es bocsanatkeroen neztem Alec-re.
-Menj csak, majd utolerlek..-mosolyogtam ra.

-Hm..azthiszem, ugyanezt mondtad a verseny napjan - furkeszoen ram nezett, mint aki olvasni probana a gondolataimbol - Hagyd mar a multat Zora! - suttogta a fulembe.
Nagyot nyeltem.
-Alec, emlekszel arra a film..
-A mult fogsagaban erotlenek vagyunk. Az Orangyal sorozatra gondolsz, ugye?
-Uhum - talan ezert is O a legjobb baratom, sokszor elfelejtek dolgokat, mintha amnezias lennek. Alec meg a gyogyszerem, mindig tudja mire gondolok..



(Sajnos ma csak ennyire futotta, de holnap bemutatom a szereploket!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése