2015. június 17., szerda

Az Ut es a Cel. 1.resz

Egy tisztason vagyok.Hallom hogy suhog a levego.Erzem a szel okozta lenduletet, elore lepek egyet. hogy megtartsam az egyensulyom.Felnezek az egre es hallom ahogy az angyalok hivogatnak..
-Zora...Zora...Zoraa..Zora.Zora.Zora!ZORA!ZORAA!!-kinyitom a szemem es felebredek.


-..Szabad..tudnom..mi az istenert keltettel fel ilyen koran? - kerdezem almosan a draga,imadnivalo ocsemet.
-El fogunk kesni Zuzu! - utalom amikor Zuzunak hiv - Tudod mar vege a nagy vakacionak. Ha nem viszel suliba most azonnal bearullak anyunak..ebredj!
Mike..az ocsem a vilag legeslegidegesitobb..iskolaaa???
-Miert nem keltettel fel elobb?!
-Azert mert ugy horkoltal, hogy azthittem pakolsz! Olyan voltal mint egy buldozer! - felultem gyorsan, es mielott eltalalhattam volna a parnammal mar ki is szaladt a szobambol. Nyamvadt kis pisis..
-Nem is horkolok!! - uvoltottem.Mennyi lehet az ido?!
-Jaaajj!! - hirtelem megszolalt az ebreszto. Het orat mutatott, de mar 8:30 volt, a suliba vezeto ut 20 perc, ha almos vagyok masfel ora kell elkeszulni..

Halalra ijedve lerugtam az orat a kisszekrenyrol es utolag meghallottam ahogy a nappaliban nevet valaki.Valakik.A neveloszuleim es az ocsem.Csodalatos.
    Gyorsan felkaptam a tegnap este kikeszitett ruhat (mert, ennyi eszem meg volt) es berohantam a furdoszobaba.Fog- es arcmosas, fesulkodes es alapozo, keves smink, koromlakk ellenorzes, dezodor, es maris elkeszultem 7 perc 29 masodperc alatt. Lerohantam a nappaliba (mert en lakok a felso emeleten az ocsemmel, kulon-kulon szobaban hal isten). A felnottek epp most hagytak el a hazat a kocsival. Nehogy veletlenul is jo reggelt kivanjanak.
     Neztem ahogy elhajt az kocsi, es elkezdtem gondolkodni rajta, milyen klassz lenne ha nekem is lenne autom. Meg jogositvanyom. Meg sajat hazam..mindig is szerettem volna egy Alkonyat szeru erdoben elni mint Edward es Bella..mondjuk a film nem az egyik kedvencem de elmegy. Nemreg lattam egy videoklippet ahol..
-Most mit allsz ott mint egy hustorony?Menjunk!! - ragadta meg a kezem Mike.
-Rendben.-sohajtottam almosan.- Haragszanak a tegnapiert?
-Aham, apu azt mondta hogy tegnap nagyon..
-De nyugi Zuzu nem haragszik.
-Oke.Elkeszultel?
-Meg nem.-vagott morcos fejet az ocsem.Megfogtam a kezet.
-Akkor indulas.
-De meg nem vagyok kesz!Hadd egyem meg!
-Nincs vita Miki eger.-duzzogva felallt es elidultunk az iskola fele.

Folytatas..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése