2015. június 18., csütörtök

Az Ut es a Cel 2.resz

Szerencsere az iskolank mas mint a tobbi, mondjuk ebben a kisvarosban ez az egyetlen epulet ahol tanulni lehet, a legkozelebbi tanintezmeny kb, olyan messzire van mint New York-tol Moszkva.
     Reggel 9-kor kezdodik a tanitas.Csak 4 kotelezo tantargy van: matek,tortenelem,nyelvtan,testneveles.Mellektantargyak a fizika, kemia, enek-zene, biologia, idegen nyelvek( angol,francia,spanyol,nemet vagy orosz), foldrajz, technika, informatika, rajz, etika, hittan, es pluszban par szakkor. Ev elejen mindenki kap egy lapot es kap ra 2 hetet, hogy eldontse melyiket szeretne. Persze a logosok nem usszak meg, minimum 3 extra tantargyat kotelezo.
       Mikozben azon tanakodtam mit valasztok az utolso elotti evben, rajottem, hogy gyalog nem nagyon fogunk beerni.
          -Mike hozd a deszkad! - meglepodott, majd megertette es felkapta a kertben hevero gordeszkat, el kezdett futni a suliba vezeto ut fele es lelkes mosollyal maga ele dobta, raallt es mar szguldott is a suli fele.
           Gyorsan felalltam a deszkamra es utana mentem.
         -Tudod, hogy gyorsabb vagyok, Mike! -  nevettem, amint utolertem legugoltam a deszkan, hatra neztem es raoltottem a nyelvem.Viszonozta es mindketten nevettunk.


Az iskolahoz erve lassitottunk es meglattam Alec Olivera-t. Ott allt a lepcso mellett es par sraccal dumalt, elmosolyodtam es mar koszontem is volna, de ekkor megfordult es rampillantot.
         -Szevasz Zo! Azt hittem csak csengo utan toppansz be. - felmosolyra huzta a szajat es felemelte a tenyeret.Alec piszok jol ismer, tudja, hogy tobbet alszok mint elek.
         Mike odaszaladt hozza es okolpacsiztak.
         -Csa Mike!Mizujs ocsi? - vette lazara Alec.
         -Ne faradj, nem a te stilusod. - oltotta le az ocsem minden rossz akarat nelkul.
         Odamentem, ramosolyogtam Alecre es Mike kezebe nyomtam a deszkam.
         -Vidd be ezt kerlek a ruhatarba. - kertem Mike-ot -Majd talalkozunk az evnyiton.
Elkoszont es berohant a suliba a gordeszkakkal. Raneztem Alec-re es nagy vigyorral atoleltem.Egesz nyaron nem talalkoztunk es mar borzasztoan hianyzott. 
         -Milyen volt London? - engedtem el.
         -Nelkuled? - gondolkodott - Borzalmasan unalmas.
Nagyon orultem, hogy ujra lathatom.
         -He Cicak! Kezdodik az evnyito. Turbekolhattok utana is! - kozbeszolt Ash.Hat igen, szerelmes Alec-ba, de a csaj mar atment a fel sulin.. Az egyetlen ellensegem.Szornyu dolgokat muvelt velem tavaly, es ugy sejtem iden sem kimel.
         -Doglott macska a jo budos..
         -Zora! - csillapitott Alec. - Menjunk.
Kuldtem egy "kedves" pillantast Ashnak, aztan megfordultam es elindultunk Alec-kel.
             

FOLYATATAS..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése